duminică, martie 09, 2014

la adio tu

Se afla litere si farduri 
Si niste munti sunt intre noi 

Dosare-nchise, triste garduri 
Si nici n-o sa mai vina apoi. 
In pragul iernii absolute 
Saruta-mi tampla alba, hai 
Si-apoi scufunda-te si du-te 
In orizontul altui grai. 

De ce sa-ti spun la revedere 
N-as mai avea nici un motiv 
"Adio" drepturile-si cere 
Ca te-am pierdut definitiv. 
Si de la mine pana la tine 
Cuvantul insusi va-ngheta 
Nici sa te strig nu stiu prea bine 
Iubita mea, pierduta mea. 

Cand te-am vazut ultima oara 
Stiai si tu, plangeai si tu 
Si-ai plecat cu tot cu gara 
Nici tren nu mai exista, nu. 
Eu m-am intors inca o data 
Voiam sa vin pe urma ta 
Dar unde-i linia ferata 
Parca a luat-o cineva. 

Eu ti-as mai spune amanunte 
Destinul de-as putea sa-l schimb 
Iubita mea de peste munte 
Iubita mea de peste timp. 
Pe cea de-atunci n-o voi gasi-o 
Si eu acela am murit 
Sub cinic nuclear adio 
Noi bietul cuplu parjolit....

Adrian Paunescu, Vasile Seicaru

Niciun comentariu: