duminică, ianuarie 17, 2010

Iata!


Ce-mi place! :D


 Iata casa pe care zidarul i-a zidit-o lui Jack
Si iata hambarul pe care tamplarul l-a facut langa casa pe care zidarul i-a zidit-o lui Jack
Si iata canarul ce-si face cuibarul atras de granarul se sta in hambarul pe care tamplarul l-a facut langa casa pe care zidarul i-a zidit-o lui Jack
Si iata motanul ce-nhata canarul ce-si face cuibarul atras de granarul ce sta in hambarul pe care tamplarul l-a facut langa casa pe care zidarul i-a zidit-o lui Jack
 Si iata ogarul ce-alearga motanul ce-nhata canarul ce-si face cuibarul atras de granarul ce sta in hambarul pe care tamplarul l-a facut langa casa pe care zidarul i-a zidit-o lui Jack
Si iata calul ce da cu copita-n ogarul ce-alearga motanul ce-nhata canarul ce-si face cuibarul atras de granarul ce sta in hambarul pe care tamplarul l-a facut langa casa pe care zidarul i-a zidit-o lui Jack
 Si iata-l pe jack ce biciuie armasarul ce da cu copita in ogarul ce-alerga motanul ce-nhata canarul ce-si face cuibarul atras de granarul ce sta in hambarul pe care tamplarul l-a facut langa casa pe care zidarul i-a zidit-o lui Jack.




5 comentarii:

Anonim spunea...

buna. imi poti zice un actor roman ce recita aceasta poezie?

Saddeea spunea...

Nu. nu stiu. Prima data am auzit-o la un seminar, recitata de un profesor, apoi am cautat-o pe internet si am gasit-o ca un joc de dictie.

Anonim spunea...

Am auzit-o recitata in 1984 de Constantin Diplan la un spectacol .

Anonim spunea...

Deci esti foarte tanar :))

Andrew spunea...

Eusebiu Stefanescu este unul dintre actorii, care recita poezia asta!